Nikki Sixx


Jag läste ut Heroin diaries för någon dag sen. Skit bra! Nikki Sixx är min nya idol.
Mötley crue är ju bäst men han har ett nytt band som heter sixx am och deras låt life is beautiful är så jävla bra. :) 
Har börjar läsa The dirt igen. Har minnesluckor från den boken så lika bra o fräscha upp minnet. Hoppas bara jag hinner läsa ut den innan jag åker. Annars kommer jag bli irriterad. 
Ja det är väl det som händer på mitt rum där jag spenderar den mesta tiden. Haha. Vadå loser.  Nej men jag jobbar ju rätt mycket faktiskt. o räknar ner dagarna till jag ska få åka tillbaka. 11 dagar kvar nu faktiskt. :D

image146


image145




Kommentarer
Postat av: hanna

Hehe, men helgen efter då? :P

Postat av: hanna

Var ska ni festa då? :)

2008-01-17 @ 15:19:50
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback