Julen 2006

Den var minst sagt händelserik!

Julafton började med att vi gick till Lena för att hon fyllde år. Där fika vi o så. Sen gick vi hem o då kom Lina, Dennis, Ebba och Bastian. För Ebba skulle få sina julklappar. Den här klänningen fick hon av mig. :D
133268-11

Sen så var det bara jag mamma, pappa och sandra kvar hemma. Lina skulle fira jul i vendel. Den här julen kändes inte som jul för överhuvudtaget. Ingen snö och ingen julstämning.
133268-12
Men vi hade det väl trevligt ändå. :P

Juldagen var väl helt okej... Jag lyckas väl göra bort mig ett antal gånger som vanligt.
Men först så gick  jag med Camillas julklapp till henne. En hade gått sönder i resväskan och den andra hade Carina sönder. Så hon fick bara trasiga julklappar av mig. :P Sen så gjorde vi i ordning oss och gick hem till mig o åt. Efter maten så körde vi fia med hutt. Jossan försökte supa mig o Pontis under bordet. Men det gick inte. :P efter det så körde vi lappleken. Jag vann för att Pappa är så jävla uppenbar. Jag känner han för bra. mohaha. Jag var George Harrisson. Sen efter det så gick vi till Camilla och körde fia med hutt med Carina den här gången.
Sen åkte vi till Möbeln....
133268-13

Sen så inga kommentarer.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du tappat bort mitt nr? De är iaf: 073-8413577. Gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback