London abstinens

133268-9

Jo visst är det skönt o vara hemma. Men London är fortfarande London och jag ska tillbaka. Eller hur Malin?
Jag saknar Koko, musiken, hamburgekillen som kallar oss hans tjejer, mackorna, att alla är överdrivet trevliga, mina och malins vinfyllor och språket. Ja ni fattar.
Nej men Sverige är inte dåligt och det är skönt att träffa alla. Och snart kommer Camilla hem. :) Det ska bli så jävla kul o träffa henne. Saknar henne skit mycket.

Helgen var lite små misslyckad om man säger så. Jag Malin och Eva satt i Camden och drack. Först kommer en full gammal skotte med sin hund och sitter o snackar med oss. Han var sååå full. Han bah, asså ni kan få sova i min båt om ni vill. haha. nej vi klarar oss nog. Sen kom det en kille fram till mig och han bah 'do you know where I can get some weed?' hehe. han såg ut som typ en bankman i trettioårs åldern. Jag blev lite chockad och det jag fick fram var 'sorry?!' och han upprepar sig igen och jag sa nej tyvärr och han gick vidare. Haha. Tråkigt nog var koko jätte tråkigt den här fredagen för det var nån jävla dj som spela typ rave musik. Sen var resten av helgen typ skit. Och i lördags så kolla vi på most haunted med girls aloud och jag och malin var så jävla rädda. haha. satt typ under täckena.

Nej nu ska jag nog sova och sluta skriva massa ointressanta saker. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh , camden ;( seriost!? Jag vill till london nuuu! & vi ska juh dit så fort vi kan :) Haha ah just ., gissa vad Brandon flowers brosa heter? Shane. hahahah :P awww. koko.

Postat av: Linda

Hallå! är du hemma igen? då måste vi ju träffas. Party! eller vad säger du? Jag är ledig i tills nyår, så hör av dig...
Puss

2006-12-21 @ 11:20:52
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback