6 dagar

Så länge har jag varit tillbaka. Konstigt nog känns det som att jag kom nyss. Helgen vart väl lite små konstig. :P På fredagen var jag och hämtade ungarna, medans kaspar följde med en komspi hem så gick jag och Natasha till Natural history museum och kollade på dinosaurier. Sen kom Malin och vi gick och frack lite varm choklad. sen var det dags att hämta kaspar. Efter många om och men kom vi hem igen och jag och malin drog hem till henne. drack lite öl där och sen bar det av till camden. Först till en pub med massa hårdrockare. Där träffa vi några äckliga irländare. Så när dom äntligen hade gett sig av så gick vi till KOKO. Där har det faktiskt varit roligare, men det dög väl. :P hehe. Vi träffa några från nya zeeland och man hörde inte så mycket av vad dom sa. Sen på vägen hem så var det nå äckliga fransmän på bussen som var allmänt dryga. usch. lite läskiga med faktiskt.
Sen vart det Lördag och vi vakna upp typ vid ett. Malin var riktigt bakis medans jag kände mig inte så dålig utan var mer trött. Sen åkte vi till Oxford street och där var det huuuur mycket folk som helst så att man blir galen. Orka inte vara kvar där så länge. Hittade min väska och sen drog vi typ. Jag åkte hem till mig och var barnvakt. Läste lite emil i lönneberga sen så somna dom. Jag kollade på the office och även jag somna.
 Ja söndag då. Var till Spitalfields market med Josefine sen så åkte jag till Camden en sväng. Efter det har jag legat i sängen hela dagen och nu ska jag nog ner o äta lite. hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback