Emmaus

Kom nyss hem från Emmaus. Var där med mamma, sandra, lina och ebba. :) Det var skönt att göra något annat än o sitta hemma. Och jag hitta en LP skiva med The Clash 'TheStory of The Clash' så jag blev extra glad idag. :) Så nu är det väl tänkt att jag ska leka med Hanna men hon svarar inte i telefon. hm. :P fast nu precis så svara hon på msn. värsta tajmat. haha
Igår var jag till Erik o hjälpte han o vika sina skivomslag, det tog faktiskt rätt lång tid. Sen gjorde vi kola och kolla på skärgårdsdoktorn men kola blev lite misslyckad. :P haha. glömde mjölet. Men det gick o äta i alla fall, vilket var tur. :D
Hoppas på en familj nu, vill tillbaka till London på stört. Blir knäpp av att gå hemma och lyssna på alla. Asså Malin, fatta alla sjuka grejer vi har gjort egentligen? :P Sånt som man ALDRIG skulle göra hemma och som verkligen INTE är bra att göra i London. haha. Men så jävla roligt det har varit. oj oj oj.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! jaa fyy faaan alltsa! Vi har juh varit med om en hel del om man sager sa! hahah :P Och mer ska det bli lr vad sager du? :)

Postat av: Johanna

Självklart. :D I London kan allt hända. :P

2006-11-07 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback