Helgen.

Ja den blev väl inte direkt som jag hade tänkt mig.. Fast så brukar det ju vara. :P Ja i fredags så gjorde jag ingenting. Kolla på idol, prata lite med malin i telefon. :) Sen i lördags så fyllde mamma år. Först kommer pappa och väcker mig kl åtta. usch. Sen gick jag o la mig igen. hehe. sov typ till tio. Sen kom Lina och Dennis så vi börja äta smörgås tårta och sen kom även Sandra. VI satt o prata tills Sandra blev sur ch åkte hem. Haha. Sen kom jag på att jag kanske skulle duscha. Då var kl typ sex, så jag var hemma hos Milla typ vid sju. Ville inte börja dricka om det inte skulle hända nått. Men när kl vart nio så gjorde vi det ändå. Så halv tio kom vi på att vi kanske skulle åka till Gävle eftersom alla skulle dit. Så sagt o gjort så skjutsa Tim oss till Tierp efter att Milla hittat lite pengar. :P För jag hade inga. På bussen i tierp träffa vi massa. Skit roligt hade vi. Jag minns tyvärr inte allt för mycket. Tror jag gjorde bort mig flertal gånger. hehe. men men . Allt gick väldigt fort. Tror jag knappt var inne på nivå nått. haha. men aja. skoj hade vi iaf. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback