Idag åker ja.

Sandra ska köra mig till arlanda. Skulle ha åkt tåg egentligen men ganska skönt att man kan åka lite senare nu. O slippa åka själv med. Är jätte nervös, fattar inte varför. Det känns helt skumt att åka ifrån allt igen. Även om det bara är en månad nu. Men det känns faktiskt jobbigt o lämna endel människor i en månad. Men aja. Jag hoppas jag överlever ändå. :P Jag har ed min dator också så det känns bra. :D hehe. Jag hinner hem före Camilla också tor jag om hon inte åker hem tidigare. Ska bli skit kul o träffa henne igen. :) Nej ni får ha det så bra här hemma utan mig och mina utbrott. :P Jag kommer sakna er.

Kommentarer
Postat av: Hanna

KOm hem nurrrrrå... Jag var sjukt sugen på en pizza-söndag med dig idag! :D

Postat av: Johanna

haha. pizzorna här suger. usch. tro mig, snart är jag hemma igen. :P

2006-11-26 @ 20:18:15
URL: http://inme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback