Tidsfördriv.

Sitter just nu och kollar på gårdagens match mellan Southend United-Manchester United. Man U förlorar med 1-0 vilket jag tycker är rätt roligt. :P
Skulle ha åkt till stan med Hanna och gått ut på krogen men så kom jag ju på att jag skulle till Mormor och Morfar, har inte träffat dom sen i augusti nån gång. Men nu skulle vi helt plötsligt inte dit. Det var ju som sagt typiskt mig. Hanna hade nå fribiljetter till Birger Jarl så det hade ju inte kostat något. Men jag kan underhålla mig ändå. :P haha. Först ikväll är det Bonde söker fru, O.C och sen Two pints of lager and a packet of crisp.

Fotbolls spelare

Musiker

Skådespelare

Haha, ja det här var för stunden. Men det ändras ju hela tiden. :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha fotbolls spelare & musiker. det ar sa det ska vara :P

Postat av: Johanna

verkligen. :D om alla killar var så, så skulle hela världen vara perfekt. :P

2006-11-09 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback