Uppsala

Det var evigheter sen jag var i Uppsala. Typ en vecka innan jag åkte till London eller nått. Var dit idag med Lina för att hon skulle till naprapaten och jag skulle vakta Ebba så länge hon var där inne. Lina ringde och väckte mig åtta i morse. Roligt. Usch. Sov en timme till sen var jag upp och baka sockerbullar och kolla på ensamma hemma. Efter några om och men som kom Lina och hämta mig. Ja, Uppsala såg ut som det alltid har gjort. Haha. Jag vet inte vad jag förväntar mig för förändringar egentligen. Efter naprapat besöket åkte vi till IKEA. Där är det alltid roligt att gå. :) Sen kom vi väl hem typ vid sex eller nått. Och jag har typ fikat hela kvällen så jag känner mig en aning tjock för tillfället. Tror jag ska lägga mig och kolla på Seinfeld ett tag eller nått. Hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback