Three strong winds

Soligt o fint idag. :) Jag har vart på två promenader idag, först med Lina och Ebba. Vi gick runt där dom ska bygga hus. Dom har faktiskt börjat lite smått.
Sen så gick jag en sväng med Hanna och nu är jag helt slut i bena. Men det är skönt o ha träningsvärk så det känns att man har gjort nå. :P
Ikväll blire lugnt tror jag, kanske åker förbi skärplinge. haha. I morrn tror jag det blir lugnt också men det kan ju ändras rätt fort.

Ja igår så skulle jag och Camilla och Philip kolla på film. Gick väl inte så världsbra med det. Kollade på början på flera filmer men tillslut tröttna vi o satt vid datan ist. Tills vi åkte ut på raggarrunda. :P Men det rundan gick väl inte heller så bra. Den enda som ragga var Philip men hon hörde ju inte när vi tuta, så det vart misslyckat! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback