Sjuk....

Jag ar sjuk. Eller nu borjar det val bli battre. Min halshar vart hur fet som helst pa vanster sida. Javla halsmandlar! Fick antibiotika for nan dag sen sa nu borjar det ga ner.
Pa onsdag kommer Amy antligen tillbaka.Skit trakigt har utan henne..
Jag o Camilla har tatt hundvalpen nu. Malibu. For det var ingen som tog hand om henne. Mask i magen hade hon med. Tror Ciara vill ha tillbaka henne men det ska vi bli tre om.
Ja annars sa ar det sa varmt sa man knappt kan andas. Palla ligga vid stranden... Kan inte fatta att jag ska aka hem snart. Vill inte.. De enda jag vill hem till ar Ebba o maten. :) allt annat klarar jag mig utan for tillfallet. haha. Tur att jag ska tillbaka om sisadar en manad.
Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback