Göteborg is the shit!

Haha, ja kul har det varit än så länge iaf. Vi kom väl fram lite väl sent men vad gör väl det? Pappas fel isf.
På vägen hit skrämde vi först upp oss när jag och camilla skulle byta plats. Så jag stanna vid en lastbilsparkering efter typ E20 nånstans. Så alla börja skrika i bilen efter att Camilla säger att det finns lastbilsmördare. :P eller som Fia säger lastbilsmonster. haha.
Korkaste på hela resan:
Camilla: Johansson är Sveriges vanligaste namn.
Fia: Jag vet ingen som heter Johansson.
Jag: Men åh Camilla heter ju det!!
Camilla: Men du heter ju det!
Alla: haha.
Fast det var nog roligare om man var med. :P

Så igår gick vi mest nere på stan o handla.:) Det var kul. Sen så skulle vi ju ut på kvällen. Och ja, inte händer det så värst mycket på tisdagar om jag ska vara ärlig. Men vi hade skit kul innan iaf. UTAN kortlek.
Endel blev lite för fulla när vi var innen på nån bar så dom gick hem. Jag och Camilla var kvar mewd nån killar som gjorde exakt det man ville. :D Det var väldigt bra. Först fick jag köra bilspel (som jag älskar), sen fick vi shots och sen skulle vi få hamburgare men camilla var så jävla dum o sa nej. För hon skulle promt hem av nån anledning. Och hos Sandra satt dom o dega i soffan och hade ätit makaroner utan oss.
Så jag o Camilla sprang ner på seven eleven o köpte köttfärsås. :)
Sen mådde inte Fia så bra så hon spydde i en kasse. Men jag klantarslet hällde ut det i badkaret! Inte så jätte smart med tanke på att det låg kvar där och ville inte alls spolas ner. Så jag var tvungen att ta upp allt igen med kassen och papper. JÄTTE trevligt.
Sen efter det tror jag att jag somna. :P

Idag har vi ätit hamburgare till frukost och sen sovit lite ovh nu väntar vi på mat som Sandra gör så snällt. :P Sen ska vi ner o hälsa på Jossan och sen ska vi väl ut igen. Men det verkar bara vara jag och Camilla som är på den idén. :P haha.

Heeej då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som ni har det kul! =) Ångrar att jag inte åkte med.. Faaan faan faaan! Tråkigt hemma, har inget att göra.. kom hem! Fest på lördag!

Postat av: Linda

Ja...jätte tråkigt att du inte kan följa med

2007-03-06 @ 09:13:22
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback