Hey Babe..

Åh, kom precis innanför dörrn efter att varit ute på en raggarsväng med madde david o emil. :) men tyvärr så fick vi inge ragg. haha. det var sm dött överallt.
Idag har jag jobbat från halv fyra till halv elva. så jag känner mig lite trött. :) men det går ändå. trör jag ska kolla på that 70's show ett tag. Jag var väldigt smart för typ 2-3 år sen o spela in massa avsnitt. tror jag har 6 band med bara that 70's show. och det är ju så jävla bra. :) skit roligt.

Ja igår så kom Linda hit. :) Vi hyrde en film, men den kollade vi inte på. Den var påslagen o allt men vi snacka ist. För den verka så jävla dålig. skit störande. haha men ändå. Det var skönt o slippa sova själv. Inte för att jag är rädd längre. :P Sen i morse åkte  vi till Tobo o sola lite . Det var skönt fast det blåste.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, vilken gammal bild du har hittat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback