En perfekt onsdag, förutom en sak!

Jag och Hanna hade bestämt oss att jag skulle komma in till Uppsala för att äta lunch med henne.
Vi fick med oss Linda med som skolkade från jobbet. :P Vi satte oss på bryggan som alla andra och åt i den fina vårsolen. :) Vi satt där o snacka massa skit, sen var Hanna tvungen att gå tillbaka så jag och Linda satt kvar ett tag till tills vi tröttna. Så vi gick på stan tills Hanna sluta.
Då fick vi för oss att vi skulle kolla på fotbollen inne i stan. Så vi drog hem till Linda och gjorde iordning oss. Sen tog vi bussen ner på stan och gick till Red Room där det var proppat med folk. Mest äckliga gubbar men.
Och vilken jävla match, ibland skäms man verkligen att man är svensk. Jag tycker´att Lagerbäck ska avgå, genast!
Det hela är ju bara pinsamt. VERKLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

I agree! För övrigt en bra onsdag! :)

Postat av: Linda

en super onsdag! mer av de. De ska vara impulsivt, de blir bäst då ;) ska du me ikväll?

2007-03-30 @ 11:52:53
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback