Gårdagen i all ära.

Haha, jag hanna oc camilla åkte in till stan igår för att hämta sandra. Camilla skulle ha en ny telefon så vi åkte runt i stan för att hitta den perfekta. Kändes som att vi gjorde bort oss mer o mer i varenda affär.
Allt detta från Camillas käft. :P
-nej, men vi ville bara ha hjälp
-vill du ha kassen?
-Kom!
-Vad är det här?
-Jag ska bara ringa mamma först.
Haha.
Sen så gjorde vi bort o lite vid stationen när vi satt o vänta på Sandra. Det var två söta killar som satt o vänta på en tjej, (syster troligtvis. :P) haha, sen när dom åkte iväg satt alla vi som klistrade mot rutan. Vi kom på oss själva och tyckte genast att det var lite pinsamt. Och självklart tuta dom. haha.

Ja sen kollade jag o Camilla på fullt hus, den var faktiskt rolig tycker jag. :)

Idag ska jag hjälpa Sandra o packa bilen, fast ska prova o smita udan. Finna ju roligare saker o göra. :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

klockrent ju :) vilket roligt inlägg :) men vad ska man säga då när man är som man är, lurad o lättskrämd ;)

2007-03-17 @ 01:36:58
Postat av: Hanna

Lätt roligaste dagen på länge! "Vill du ha kassen" var bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback