Shit happens

Verkligen. Jag skulle vara nyttig idag hade jag tänkt så jag började morgonen med en promenad. Men bättre än så vart det verkligen inte. Camilla kom o hämta mig för jag skulle följa med henne o Daniel till Tierp. I Tierp vart det två glassar för att den första vi köpte var inge god. :P Nån ny lakrits glass kommer inte ihåg vad den hette.
Sen när vi kom hem så gjorde Camilla nå Thailandsmat som var väldigt starkt. :P Haha. Sen klippte vi Pelle lite, eller lite och lite. han hade inte så mycket hår kvar sen. :D Efter det så åt vi Tacos. :) mums. Sen efter det så plattade vi Daniels hår. Håret var verkligen i behov av det. :P Sen vart Erika avundsjuk så vi gjorde henne lite rockig. Sen så gick vi hem till mig o sov lite i soffan för att sedan åka till Örbyhus för att köpa lite godis.
Väl hemma igen så släpper jag av Camilla hemma hos henne och jag kommer hem till en tårtbit. :D Orka tyvärr inte så mycket men iaf. Sen ringer Patrik o säger att vi får komma till han. Så sagt o gjort så åkte vi till Örbyhus igen och käka smörgåstårta. Sen skulle vi kolla på film men det var grönt o alla var typ jätte trötta. Så vi åkte hem igen efter att Carro kommit.
Alltså, jag har inte gjort mycket mer idag än o ätit känns det som. Verkligen bra gjort av mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. inte lätt när man har de svårt. Visst då? O inte lätt när bokstäverna byter plats.. O man inte kan läsa.. HAHAHAHAHAHAA. MEn en kul dag :D

2007-03-06 @ 22:53:56
Postat av: Johanna

CP! :P

Postat av: Hanna

Mera blogg åt folket!

2007-03-07 @ 21:16:27
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback