Vem sa att livet var lätt?

Ont i magen har jag av allt det här. Jag vill men samtidigt helt sjukt har jag märkt nu att jag kanske inte vill ändå. Jag vet att jag vill! Men måste det vara så mycket människor här hemma som man tycker om alldeles för mycket? Det gör saken verkligen jobbig.
Jag menar Måndag är ju typ nu, snart! Jag hinner inte smälta allt, jag hinner inte planera. Jag har ju liksom planer för nästa helg redan och nu är det helt plötsligt måndag som gäller. Jag vill! men kanske inte. Varför sådan beslutsångest när London är det bästa som finns och jag har ju längtat efter det huuuur länge som helst. Varför är jag störd?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är ju snäll! ;) Klart jag kommer sakna dig om du åker tillbaka till London!!!!!

Postat av: Linda

jag vet inte själv längre vad som är rätt här i livet. Jag har alltid följt mitt hjärta, men den här gången funkade de inte alls. Vad ska man göra om man inte följer sitt hjärta?

2007-03-12 @ 12:57:59
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback