aaaah trott!

jag ar sa sjukt javla trott.... vakna i morse av att jag holl pa att frysa ihjal. skojjar inte. det var sa javla kallt.
igar nar vi skulle aka med nattbaten till phi phi sa visar det sig att den ar installd pga vagarna. da hade vi stressat ihjal oss for att komma i tid sa gar inte bat helvetet! sa tillbaka till haad rin. dar det ar stromavbrott sa man fick fixa till sig i morkret. haha. det forsta vi gor ar vi kommer till cactus ar att springa upp till speglarna. sen saklart en bucket. ja vi sprang mellan cactus o drop in som vanligt. haha. camilla forsvann sa jag o amy hade en viktig diskussion med en drop in kille.. haha. sen stangdes drop in sa vi gick tillbaka till cactus dar det fortfarande var folk. satt dar tills det stangdes. david blev skit arg pa mig o kastade en flaska i golvet. hahaaaaaa.. idiot!
Nej nu vill jag hem o sova o sen ska vi gora ett nytt forsok med baten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback