Jump around

Igar blev det en svang till thongsala efter en tupplur pa fyra timmar. haha. sen drog vi hem till charlie for att dricka lite. det var trevligt. haha skit roliga jue. elin fick med lucky o hans nan kompis till haad rin. vi gick till cactus for att kopa en bucket av lam. sen vidare till drop in. vi lekte spion dar ett tag. dansa gjorde vi med. jag camilla o katrine inga andra. haha. mai tai va ocksa med saklart. efter att katrine o joke hade dragit sa var jag lite sma trott sa lamnade camilla kvar pa drop in o borjade ga in. da moter jag bum o jag far inte ga hem sjalv sa han o bon skjutsar hem mig. sen kommer camilla hem o vi vaknar val runt tolv av att bum kommer in genom dorren. han har vart o spelat poker anda tills da. dom slappte av mig hemma typ vid fem tror jag. dom sover aldrig.... iaf sen akte jag o camilla o lamnade lite tvatt o at nachos. :) mums. sen blev det marknaden en stund till. sen hem o lyssna lite pa musik tills det helt plotsligt ramlar in tre drop in killar. vi bah jaha.. haha. sen var vi tvungna att folja med dom hem till bon. jag o camilla lanade lite filmer tills vi antligen fick ga. men det var inga glada miner da.
vi akte till chicken corner o at lite igen. o nu sitter vi har. sa kommer de en kille fran cactus in o flinar o fagar om jag inte far lyssna pa tillrackligt med musik pa cactus. :) haha.
ja snart ska jag aka till burma helt sjalv. far se hur det gar. baten gar kl tio sa maste hem o packa lite grejor snart. bum ar sur for att jag maste aka pa hans fodelsedag. som ar i morrn men dom kommer fira den efter tolv pa drop in. det ar skit trakigt ju for pa ouis fodelesedag for nagra dagar sen var det skit roligt. mycket gratis dricka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback