Phi Phi i morrn kanske..

Nu kommer regnet igen o vi orkar inte sitta inne hela dagarna. nog att vi kanske sover vaaaldigt lange men det hor inte till saken. :P O vi kanske behover en pause fran festandet. haha.

Ja gardagen da.. Den var perfekt! Sa javla roligt...
Jag kommer hem fran Burma efter en visa run. Som jag akte pa helt sjalv! :) jag ar valdigt stolt. eller det var en italienska me ocksa. det tog 24 h ungefar. sa jag kom hem vid tio till Haad Rin. Vi gjorde iordning oss o sen kom Amy o vi drog till cactus. Modiga var vi som vaga sitta vid Lams bar med Amy.. haha. Hans tjej ar skit sur pa henne o hade tydligen haft med sig en kniv dit dagarna innan. Som tur var sa var Amy hemma i flera dagar for att hon vaga ine ga ut. Men nu ar allt bra igen... tror vi. Camilla lekte ballongleken inne pa cactus o vann saklart. :P Efter ett tag pa cactus sa gick vi till drop in. Typ inge folk dar bara drop in killar som festade. Sa vi joina dom.. Efter det sa skulle vi pa efterfest hos Bon. Jag fick en sprit flaska o en sprite flaska, Amy fick en sangsom flaska o en cola flaska sen sa sprang vi till cactus med flaskorna i hogsta hugg for att hamta moppen. Vi dumpade Camilla pa drop in. hahaha.. For till Bon o dar satt alla drop in killar o spela poker. Vi sprang ner till 7 eleven o kopte is muggar tog typ 20 000 sugror o sprang tillbaka for att gora drinkar. Dom flesta drinkarna hamna pa golvet. haha. men men . Sen akte vi o leta efter Ben. Vi hitta honom o Amy korde hem honom till henne sen sa skulle vi tillbaka till Bon men pavagen sa ramlar vi.. Amy o jag ligger i vattenpolarna o asgarvar. jaha.. bara tillbaka hem igen o byta klader.. Val framme hos Bon igen sa hade vi skit roligt iaf. . . Ja resten ar historia men tillslut tyckte vi det var dags att aka hem. sa ut i regnet med moppen... kom val hem nio i morse tydligen. haha.

Elin o Aut kom o vackte mig i morse.. dom akte till chill house sen. Amy kom o vi satt o asgarva om kvallen hur lange som helst. sa det blir forhoppningsvis lika roligt ikvall. om anda vattnet kunde komma tillbaka sa man kan duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback