Tequila

Jag o Elin hade tequila race for tva dagar sen. haha. sa javla roligt. blev nastan en hel flaska. duktigt gjort av oss. :) men sen var vi ju som vi var ocksa. men jag hade skit roligt iaf. Elin gick  hem vid tre nangang.

Sa iaf sa blev det nykter pa stranden igar. men vi hade lika roligt for det . Vi kunde ha blivit fulla gratis om vi hade velat det. En som gillar camilla lite ville verkligen att vi skulle dricka. :P han jobbar pa drop in... Men sen tillslut sa blev vi trott o gick hem.

Idag har det var en skon dag. Vi borjade morgonen med en ordentlig javla frukost. Jag har nog inte atit frukost sen jag var i sverige. Jag o Camilla gick till Mr K o kopte musli o frukt med yoghurt, agg , juice, toast o the. Sa vi satt dar i solskenet o at hur mycket som helst. :) Sen akte vi ner till stranden o lag dar i nan timme tills vi bestamde oss for en shopping tur. O det blev en hel del shopping kan jag saga. Hade inte riktigt raknat med det. Nu ar det bara en svart bikini som fattas sa ar jag nojd ett tag till. Efter det gick vi hem o fixa lite i rummet o sen la vi oss for att kika pa film. Jag somna nastan pa direkten o sov till typ 8. Upp o duscha sen ner for att kaka lite. Stoter pa amy vid chicken corner sa hon hanger pa hon med. Vi hade det trevligt pa bongo o fick kanske 100 bath billigare. fraga mig inte varfor med. :P bra var det ju. daliga pa matte dar tror jag.
Ikvall blir det stranden iaf! Nu ar det full fart i haad rin for snart ar det full moon.

I morrn ska vbi hamta tequila. Jag o Camilla ska vara hundvakt. Far se hur det gar. haha

BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback