the next episode

fan va jag har letat efter den laten. tur att erik var ute igar annars hade jag aldrig vetat vad den hette.
ja som sagt igar blev det tacos hos karin. mums. :) sen drog jag elin o camilla hem o sen blev det forst cactus tills vi fick modet att ga till drop in. eller vi o vi snarare jag. haha. men nu ar allt bra igen o ingen ar sur pa mig...
tack gode gud for det. maste dit idag igen for annars vet man ju inte.
pa drop in hade iaf oi fodelsedags kalas. :) sa mycket gratis dricka. nice. det var skit roligt. jag camilla o elin o nan liten kille som jobbar dar dansa som idioter pa slutet. sen sa forsvann camilla o elin sa vi gick hem o sov.
vakna av en galen tupp i morse.. skit irriterande. sen har vi atit precis o mer har vi inte hunnit med idag. vi ska val kanske upp till chill house o fixa musik o filmer. sen blir det marknaden. :) skit roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback