Fullmoon o feeest.

Fullmoon var inte lika roligt som jag kanske hade trott. Men det kanske berodde pa att vi hade festat alldeles for mycket dagarna innan. :P men men. det var roligare innan for det var alldeles for mycket folk pa stranden. och jag gjorde illa min fot sa nu harjag gatt o haltat dom senaste dagarna. drygt.
ja annars sa var det sol for typ forsta gangen pa lange. elin o camilla har brant sig lite. jag mest i ansiktet.
vi kom nyss hem fran chill house efter ha atit kott o pommes med varldens godaste svamp sas. finns fan inge battre. vi kollade pa saw 2 och 3. inget for mig....
nu funderar vi paom vi ska ner pa stranden en svang iaf. :P lar ju kolla laget jue. vi letar efter Bum o Eddie... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback