nyttig dag :)

haha eller an salange iaf.
vaknade runt tolv for att elin ringde o vackte mig.
vi skulle ga upp halv elva men bada hade glomt o stalla klockan.
men det gjorde inget. vi behovde nog sova. kom inte hem forran
kl atta dagen innan. :P
sen sa gick vi till seven eleven o kopte yoghurt.
sen akte aut elin o jag runt pa moppen en stund. i brist pa annat o gora.
vi skulle aka o saga hej till ingrid men vi trodde att det skulle borja regna.
men an sa har det inte gjort det.. peppar peppar ta i tra..
nu vet vi inte vad vi ska gora. kanske ga upp till chill house o kolla pa film.
ikvall ska jag o elin kanske pa half moon. sa jag far se hur det ar.
det ar en vecka kvar till full moon.

camilla o karin o zak kommer val hem i morrn bitti tror vi.
fattar itne riktigt hur det har med brollop fungerar har. :P
skulle du ta en vecka innan det var klart vad jag fattade.
aja det ar val vad som har hant har. har inte blivit na brun an iaf. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback