1987-2007

Då var andra dagen som 20 åring slut. :P haha. har tyvärr inga kort från den dagen. ska ta dom av camilla sen. :D
Jag blev iaf bortrövad av camilla elin och karin. ingrid var med hon med. Dom ringde från jobbet i måndags kväll och frågade om jag kunde jobba 7-11 på tisdagen. jag sa självklart ja. :P haha. kommer upp på kontoret taggad att jobba.. not. och möts av sång. :P där står alla och sjunger för mig. ooooh. tack!
vi drar till åland och det var jätte roligt. :) Sen hem o käka smörgåstårta o vanlig tårta sen vidare till elin o karin för lite festande. men jag var så mätt efter all mat att jag hade för ont i magen att dricka.men det var trevligt ändå. :)
Tack för allt!!! :)

Ja lite kort från i lördags har jag iaf. :)
133268-41

Elin Ingrid Karin åsså Jag då.



133268-42
Emma och Camilla



Emma och andreas hade inflyttnignsfest. :) Sen blev det Seven. Jag hade roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaaa lätt! :) om jag kunde så skulle jag åka nu. :)

Postat av: Malin

Jaa det är klart jag gör :) Det blir juh roligare då :P

2007-09-13 @ 00:20:38
URL: http://lifeinlondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback