langesen sist.

Hej!
Ja vad har hant sen sist da? haha... Vi hade thaiboxingi forrgar. Javla thaitjejor. Jag blev slagen tre ggr over orat elin blev ryckt i haret. O aishlin blev nog slagen overallt. Det var Ash killes forra tjejs kompisar. Gee stod mest o grina. Men nu pratar iaf hela haad rin om det. Vi gick ner till cactus igar pa dagen o alla tyckte tydligen att det var jatte roligt. Men alla mar bra. :)
Jo jag har lovat tuk o folja med hem till honom i morrn o stanna i tva dagar. Han vill att jag ska stanna i tio men det ar nog lite for mycket. Han har tjatat i tva veckor varenda dag sa igar orka jag inte hora mer. haha. Han ska dra kort till armen, darfor han maste aka hem.
Annars sa regna det igar for forsta gangen pa flera veckor. Det var lite mysigt.
Det var val nyheterna/..

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeera :P vi vill läsa meeera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback