sawadee be mai

Songkran va helt klart den basta dagen i mitt liv. Hade sa javla roligt igar. Vakna upp vid tio, mari o elin kom till mitt rum o vi klaga lite over hur bakis vi var. Men det styrde upp sig ratt snabbt.
Vi kunde inte ens halla oss torra pavagen till cactus o blotare skulle man bli. Det var jag elin mari ash katrine joke lam aud o jojo. karin traffa vi pa i thongsala. :)  killarna satt inne... lite fega. Dom kasta vatten hela vagen till thongsala.. och hade powder i ansiktet for god lycka. alla dansa pa gatorna o hade vattenkrig. Akte runt med drop in bilen ett tag me. Det var lite mer fart i dom. haha. tror vi kom hem till haad rin vid sex eller sju. Hemresan var sa javla kall. usch! Sen blev de lite tjaffs o vi sov i tva timmar kanske. Men sen tog vi oss i kragen o gick  ut igen.
Och det blev annu en lyckad kvall! haha. Fast en torr an. Dagen innan blev man dyngsur vid tolvslaget o det fortsatte sa hela kvallen. Nu blir det ingen utgang pa ett par dagar. Maste ta nya krafter for jag ar helt slut.
Tuk kommer tillbaka i morrn. :)

Kommentarer
Postat av: Cmila

jag vill se noah, huset o allt. kom hem. long time now :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback