haad rin 5:38

min overlapp ar helt svullen. jag ser inte klok ut. vette fan vad som hande igar!
jag o sophie hade sa jakla kul igar. det behovdes. hahah.
annars sa hander det var inte sa mycket. aishlin kommer ju snart. jag kommer vara helt slut dom har tva veckorna som kommer. kathrine aker ju hem nagra dagar efter aishlin kommer.
mlibu ligger har vid mina fotter,hon har blivit sa stor.
igar var jag o mali till thongsala. har ju inte vart dit sen jag kom. vi fick sjalvklart punka ocksa. akte runt hela tongsala for o leta efter en verkstad men allt var ju stangt. men hitta en tillslut. stod val dar i en timme. kul! vi var till tesco, haha.... kandes NASTAN som att ga pa ica. men det var valdigt litet.
jaja. ha de bra. 

Kommentarer
Postat av: karin

johanna, va du inte till tequila??

2008-08-05 @ 02:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback