chicken corner, haad rin, koh phangan, 19.02

Lat se vad har jag gjort idag?
Vakna vid tio o sprang ner till stranden for att det som det gick o ladda ner jobb. Nej de gjorde de inte. Fick panik o gick hem till elin for ett forsok dar. Men nej. Mali sa att jag fick  komma med datorn dit sa efter ett avsnitt med smallville sa akte jag o elin dit. Leela var ju huuuur sot som helst. haha jag o elin ska ha en thai unge. Ah det borjade ju bra att de gick o ladda ner sa jag o elin akte tillbaka till henne for o fortsatta kolla pa smallville o kaka lite. Sen efter nagra timmar dar gick jag hem for att sova. blev vackt av att mali ringde o sa att det hade blivit nafel. yippi tankte jag o skynda mig dit. Det stod att det tog for lang tid for att ladda ner filen sa den hade avbrutits.Skicka till elvy o fraga om hon kunde skicka mindre filer o det kunde hon ju saklart gora. Varfor sa jag inte de pa engang!? jag ar sa javla dum. har fan haft ont i magen for de har. Men nu sitter jag iaf vid ett internet stalle o det ar snart nedladdad. Tack gode gud! Sa nu ska jag val hem o jobba lite. Blir inge stranden ikvall troligtvis. kanske gar ner o kollar iaf.
jag ar lite sugen att aka till karin for hon har bakat kanelbullar. :) men bromsarna ar ju cp daliga sa maste nog fixa de innan. orka! ha de!

Kommentarer
Postat av: hanna

I miss you litegrann :) Skulle vara så jäkla kul att hälsa på er.. Men de går ju inte :(

Postat av: Sandra

Hej! Så du har jobb nu eller? Annars låter ju allt bra, kanelbullar skulle ju vara gott. I går åt jag o kusin Erica först thaibuffé å sen gick vi på att riktigt kondis o smällde i oss varsin semla o dajmbrownie...mmmmm

2008-02-06 @ 18:14:51
Postat av: Camiilla

Camiilla här med tva i:n tydligen :P Hoppas allt går bra med ditt jobbande där nere. Nu har jag typ inga cash på mobben heller så kan inte ringa :P Boooring. Men vi syns hörru :) Pusselipuss

2008-02-06 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback