Jag ar inte ki mao... haha

Fick reda pa att robin eklof  ar har for nan dag sen. Vi skicka till han igar men inget svar o idag ringde han o vackte mig vid halv fem ungefar. dom ville upp o traffa micke o sa. sen kanske dom skulle ut for dom ska pa visa run i morrn. eller sa skulle dom dra harifran dom hade inte bestamt sig. Men iaf dom har vart har i en vecka o en halvtimme efter att han har ringt sa skulle jag ga o hamta moppen pa verkstaden o da gar han plotsligt dar. hur sjukt ar de. inte sett han pa hela veckan men precis efter att han har ringt. Sa det kanske blir ett stopp pa chill house ikvall da.
Aishlin ska iaf bli full sa hon!! haha. Vi har inte vart ut sen fullmoon vilket var i sondags. Jag kom val hem kl tre pa mandag eftermiddag. Backyard var bast!!! haha. vakna kl tva pa natten av ett trevligt mess. :) sen sov ja till tolv pa tisdagen. ja sen efter de har det vart ratt dott. Langtar som faaaan till nasta fullmoon. 
Ja annars sa ar det regnigt ute nu. :( inte kul. inte for att jag gor sa mycket mer an sover jobbar o festar sa ska val egentligen inte klaga. 
jag borjar bli javligt sugen pa svensk mat. Jag at kottbullar potatismos brunsas o lingonsylt pa nics pa fullmoon och i forrgar at jag o elin lasagne med vitloksbrod o SALLAD o vaniljmilkshake pa same same. det var gott men DYRT! blev 340 bath tror ja. milkshaken kostade 130 bath men de var de vart. lite lite men. 

Jaja, ha sa kul allihopa!  

Kommentarer
Postat av: hanna

I MISS YOU här hemma :) Och den svenska maten saknar dig med ;)

Postat av: Camilla

Hahahaaaa. Du ÄR ki mao Johanna! :P

2008-03-03 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback