mandag, thongsala, koh phangan 15.43

jag har iaf inte sett nagon maffia an iaf. :P Det var ju skont.
idag har vi legat pa stranden o shoppat lite.
Jag elin o karin har kopt fyra likadana klanningar. haha
Jag vantar fortfarande pa jobb. hoppas att det kommer idag.
Jobbigt o bara ga o vanta. For annars vet jag ju inte om jag kan gympa ikvall.
Sen blir det iaf stranden med ingrid elin o karin for ingrid aker tillbaka
till phi phi i morrn. Kanske blir lite matlagning forst.
Igar kolla vi pa smallville hela kvallen. Somna inte forran vid fem kanske,
var helt klarvaken. Men det var ju bara for att mikael lura mig o elin
o gora en sak. haha.
Alltsa Elin o jag har vart helt sjuka dom senaste gangerna vi har vart ut.
Skit roligt! Dansat som javla idioter. haha.
Mali var ut i forrgar med o hon var sa javla full. Det var forsta gangen o drack sen
hon blev med barn. det vra hennes fodelesedag. oj oj oj. :)

Ja ska val tillbaka till haad rin o sova en stund kanske.
HEJ!


Kommentarer
Postat av: hanna

Ingen maffia än? WHAT? Dom kanske stannade kvar i Göteborg.. ;) Hoppas du har det bra!

Postat av: Camilla

skönt skönt.. hälsa kohphanganarna från mig :D

2008-02-04 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback