thongsala, koh phangan, thailand 11.02

wow! Jag var uppe kl nio idag. det maste vara rekord. Har alltsa hunnit me o ata min macka, snacka med kyckling killen (haha), tankat o handlat tranbarsjuice pa big a. Som btw inte finns nan annanstans an dar. fick ta varma. blaaa. leta i hela javla haad rin igar. somna val inte forran fyra kanske for att jag var pa sa daligt humor, men tur att min bok ar sa bra. :)
Ikvall ska jag o ciara till na grejs pa sea side bungalow tror ja. Vi ska dit o kolla iaf. Har inte vart ut pa riktigt sen i torsdags. urinvagsinfektionen har val blivit lite battre men ar varst  pa morgonen. usch!
Stranden ar stangd pa torsdag, vet inte om de ar lighhouse eller na o pa fredag ar det FULLMOON! Det ska bli roligt. Vi har redan stora planer. :P
Igar satt jag vid internet hela dagen i onodan. Jatte skoj! Jag o karin at upp en hel limpa med ost. :D En hel ost ar nu slut iaf! O vi har bara tva kvar. Sandra, du far kanske ta med dig en om du kommer. :P haha
Lekte med hundvalparna o leta efter kylskap at mig o koksbank at karin. Koksbanken dog inte at zak for det skulle vara jobbigt o ha sa mycket grejor sen nar dom ska flytta. (vilket dom inte har na planer pa) tank om man sjalv var sa att man inte behovde grejor. skont!

Jaja.... Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har inga pengar så jag kan ringa.. men skickar iaf sms var o varannan dag :P så du ska ha kylis du med? zak okarin vilket par.. när karin bestämt sig dög de inte åt zak.. haha.. ifall som skulle flytta :) haha.. hälsa allla!!

2008-02-19 @ 12:56:51
Postat av: Linda

livet leker för dig verkar de som. härligt! vet du jag ska till London idag! ska bli grymt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback