thongsala, koh phangan, thailand 11.48

FITTEFAAAAAN!!! har laddat ner typ halften av jobbet sa kommer de upp na javla grejs om att internet tyvarr har stott pa ett problem o maste stangas. yippi! ja menar det tar fan en timme o ladda ner de har. orka! Jag haller pa o dor av hunger med. VI skulle ata papayasallad hos zak o karin idag men jag vet inte om jag orkar vanta. o ar lite sugen pa kyckling faktiskt. :)
igar var vi ut. jag o elin blev alldeles for sura nar vi kolla pa ballongtavlingen! haha hnde val inge speciellt direkt. forutom att hundarna aaaaalskar oss. foljer med oss vart vi an gar o da menar jag vart vi an gar. susie gick t o m till drop in sen sov hon hos elin. jag tror hon ar lite kar i bailey. haha. skit sota. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback