Thongsala, Koh Phangan, Thailand 12.29

AHHH! Hur dum ar inte jag. Aker till thongsala for att sitta vid internet men glommer bade kameran o dosan. valdigt smart gjort av mig nar jag vet att ag kommer sitta har i typ tva timmar for att ladda ner jobb.
Men jobbet har iaf gatt bra o allt verkar funka som det ska forhoppningsvis.
Igar sa skulle vi inte ga ut. men typ vid tio horde jag en knack pa dorren o det var ciara. Hon ville ocksa ga ut men slutar ju inte forran vid tva sa hon visste inte riktigt. men vid tolv tiden fick jag ett mess om att det skulle hon visst. sa jag skulle ga ner till outback nar jag var klar. men elin dok upp sa vi gick ner till stranden o det sluta med att vi drack en och en halv bucket. nej mer blev det inte for ciara kom aldrig o nar vi gick till outback sa ville alla dom till blackmoon sa da tacka jag o elin nej o gick hem o sov ist. Vilket behovdes! Maste ju ut hela helgen for aishlin ar ju ledig. Hon kommer ju inte acceptera ett nej. haha.
Nej men nu har dom dar tva timmarna gatt sa efter ett stopp hos karin dar jag nog ska kaka en ost macka. :D sa ska jag val hem o jobba.
Vi hores!

Kommentarer
Postat av: emelie

godmorgon:)

Postat av: hanna

Aaa jag vill ju men de går incket :( Har inga pengar heller, så här jäkla fattig har ja inte vart på läääääänge! Köpte säng förra helgen + betala Rhodos + kryssning + hotell i sthlm nästa helg.

Hur har du det? Vad gör ni om dagarna? :)

2008-02-08 @ 07:39:29
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Camilla

aaha, han har lämnat björnen?!? de var som tusan!! ja kom ihåg hårfönen.. trodde han gett tillbaka den.. tjuvunge.. fan vad ni hänger hos karin o hennes i hennes kylskåp då _;) du vet de finns kylskåp där inne i första rummet när man går in mot bamboole restaurangen.. slå på de o använd de.. helt onödigt att de står där bara ju..

2008-02-08 @ 10:50:46
Postat av: Camilla

o btw, de där wifi stället i thong sala, pizzan där, de är goood:)

2008-02-08 @ 10:56:11
Postat av: Sandra

Hmm...det var väl ingen överraskning att du är "smart"... Bra att det går bra m jobbet. Igår klippte jag Burt lite, han hatade det så det blev inte så bra. Han ser riktigt skabbig ut nu. Snart ska jag äta pytt i panna med rödbetor MMMMMM.

2008-02-11 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback