tisdag, thongsala, koh phangan 15.08

blaaa... idag kanner jag mig lite bakis faktiskt.. maste sitta har o ladda hem jobb. det gar inte fort kan jag saga. men javla wi fi ar ju cp pa alla stallen idag. o jag vill inte springa runt med datorn som ett javla fan.
igar var det iaf ingrids sista kvall har innan hon akte tillbaka till phi phi. va en massa tjaffs om bucketerna. haha
tror jag dumpa elin vid drop in o gick o kopte macka vid sex ungefar. :P den var god. men sen var hon hemma helt plotsligt o jag gick tillbaka till stranden men allt var stangt sa satt o prata med net ett tag tills de var dags o ga hem igen. vakna vi tolv som ett ryck sprang ner till stranden med datorn for att leta wi fi men dar sag man ju inget. kanske inte sa smart att sitta i solen med datorn.
ah jag ar hungrig! tror vi ska kaka macka snart. har ju med oss hushalls ost. ;) mums.

Kommentarer
Postat av: hanna

http://www.ulricehamn.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback