2007 är nu förbi

Ja då har ännu ett år gått. Vilket nyår det har varit alltså. Haha...
Jag och Linus satt under tolvslaget i bilen o kolla på raketer.
Så kul hade vi, sen kom Dennis o höll oss sällskap. :)
Jag var chaufför till Tim linus dennis ted o robert. O det var tamefan
ingen dans på rosor. vilket jag borde ha förstått innan. men vad gör man inte
för sina kompisar?
Kvällen började med god mat gjord av mamma med mamma pappa
och Carina o Inge. Jag blev korsförhörd om thailand!
Sen drog jag vidare till Linus där dom väntade på mig så dom kunde skjuta lite raketer-
Sen satt vi där ett tag o sen gick vi till André där även johan freddy o robert var.
Sen blev det dags för månkarbo. Fy fan vilket fiasko! men därifrån var de ju inte lätt
att få alla ifrån.- Sen blev de iaf tierp efter nån timmes letande efter alla.
Kommer in i tierp o möts av en stor eldsvåda. Nått hus hade lite otur måste jag säga.
Släppte av alla utom robert där för dom ville kolla o robert ville till tegelbruket så körde dit honom.
Tim ringer o då har dom under den korta stunden lyckas få ett helt gäng med killar att vilja spöa dom
så fort som attans tillbaka. Men inget hade väl hunnit hänt vad jag förstod.
Dumpa dom hemma i örbyhus o nu har två puckon fått för sig att dom ska köra bil.
Orkar inte göra nått åt saken o tänker fan inte köra 10 mil...
ÅHHH... Jag blir knäpp på folk här.... Sov gott o gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback