Guess what!?

Elin åker i morgon och jag måste vänta sju hela dagar till. SHIT!

Ja igår så drack jag elin o hanna lite vin. Jag hade jätte kul här hemma sen så fick vi för oss att vi skulle till stan. Så vi drog ner till station. Efter ett litet tag kom det tre killar dit. Dom börja tjaffsa o grejor. Sen slog den ena killen hanna. Så hon flög ner på marken. Jävla idiot. Vi ringde polisen på stört. Och dom kom faktiskt jäkligt fort.
Så vi stod där o prata med dom ett tag sen körde tina o tage hem mig o elin.
Stackars hanna är helt svullen vid ögat... usch.

Idag har jag o elin käkat hamburgare, kollat på tv, vart ute o gått och letat kamera. :P som tur var de så låg den i min jacka. haha. nej nu ska väl jag städa mitt rum som jag har sagt dom senaste två timmarna men kommer liksom inte för det. aja see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback