Sånt här trodde inte jag hände!

Pappa knackar på dörren och säger att polisen är i telefon. Jag bah jaha!?
Han fråga vad jag hette och sa att han hade mitt pass. Jag bah nej? Det har jag ju lämnat på den thailändska ambassaden.
Dom hade tydligen gett ut det till en tjej som var lik mig o född samma år eller nått. Hon skulle också till thailand. Hon blev stoppad i passkontrollen. TACK GODE GUD! Hon fick fixa ett provisoriskt pass. Men HALLÅ!? Kollar man inte sitt pass när man har fått tillbaka det. Åh, jag blir ju helt knasig på det här. Sånt här kan dom ju inte hålla på med. ID handlingar ska man ju vara rädd om. Inte hålla på o dela ut det hur som helst.
Vilket fall som helst så måste jag åka till arlanda i morrn och hämta det. Det ska ju bli yippi yo.


Kommentarer
Postat av: hanna

tur att det löste sig till slut, jäkligt bra med :)

Postat av: Linda

vet inte om jag ska till tobo nått. tror inte de iaf. jag tänkte att du skulle få se hur jag bodde och träffa min lilla nykommling Mikey ;) puss

2008-01-15 @ 07:54:47
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback