We'll all stay skinny cause we just won't eat

HAHA... Jag älskar låten o videon. Den är ju klockren!


'Cause we all just wanna be big rockstars and
Live in hilltop houses driving fifteen cars
The girls come easy and the drugs come cheap
We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
And we'll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars
Every good gold digger's
Gonna wind up there
Every Playboy bunny
With her bleach blonde hair
And we'll hide out in the private rooms
With the latest dictionary of
Today's who's who
They'll get you anything
with that evil smile
Everybody's got a
Drug dealer on speed dial, well
Hey, hey, I wanna be a rockstar


Har vart duktig den här veckan och vart ute och gått varje morgon innan frukost. Det är ju faktiskt riktigt skönt. Sen blir det påse till frukost o lunch. Sen blir det mammas mat, som är mums. :)
Projekt beach body vinter 08 går riktigt bra! :P haha
Annars idag så har jag mest jobbat o städat lite i huset. Mamma tyckte det var dammigt. Sen sov jag en stund också för jag får så jävla ont i huvudet av att sitta vid datorn. Och snart är det väl mat hoppas jag. Sen blir det en lugn hemma kväll. OVANLIGT! :P Är jag tråkig eller vad? måste verkligen ha slitit ut mig thailand. haha
Ja, det är exakt 17 dagar kvar! Karin åker om tre och Elin om 10. Skit fult, alla åker precis en vecka efter varandra.
Tur att jag slipper åka ner från bangkok själv för malin o fanny åker samma dag som mig. Men alla åker tre olika plan! Ännu smartare. :P Vad gör man inte för att få det billigaste...
Nej nu ska jag jobba lite mer. See ya!

Kommentarer
Postat av: hanna

lets make arlanda osäkert tomorrow ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback