thongsala, koh phangan, thailand 18.07

Sitter har i thongsala o laddar ner jobb. Har inte jobbat pa en vecka. Hade jag vetat det kunde jag ju ha akt nanstans under den har veckan. men nej, ist har jag vantat o vantat o vantat o vantat lite mer. Jag ar sur!
Tror iaf att jag ska folja med elin o karin till bangkok. Det ar val om en vecka tror ja. Da ska det bli shopping. o sen ar det fullmoon igen! :) yes.. sa javla roligt.
Vad har hant annars da? Jag kakar antibiotika mot urinvagsinfektion. hade sa ont i magen o ryggen att jag mest lag i mitt rum o grina. Men nu ar det mycket battre. har bara idag o morrn kvar. det blir val rekord utan alkohol har i rad.
Elin o Karin har blivit av med sina kameror, inte sa roligt. Elin blev av med telefon ocksa. sa dom var till polisen alldeles nyss innan vi kom hit. Dom ska pa bbq snart men jag kan ju inte eftersom jag maste hem o JOBBA!

Ja annars kan ni ju sla en pling. Camilla borjar bli valdigt duktig pa det. :P

HEJ!

Kommentarer
Postat av: hanna

JAJJEMENSAN! Jag var där utan dig.. ;) Men nästa gång är det MED DIG :D

Hur har du det? Berätta berätta!

Postat av: hanna

Hahah härligt att längta till McDonalds ;)När är det du kommer hem?

Hemma är allt som vanligt. tråkigt men sant. Skitväder och allt.. Du bör inte längta hem!

2008-03-14 @ 08:51:24
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Hahah du med. Jag blev alldeles för full. Men hade skitkul ändå :) När är det du kommer hem? I
M I S S
Y O U

2008-03-16 @ 20:48:43
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

det finns väldigt lite roligt att berätta :) I lördags var jag på BJ. jag som inte alls gilla de förut hade skitkul. kan bero på att jag var på tok för överförfriskad :P alltså i sommar MÅSTE vi åka till Göteborg. I love den staden :D

2008-03-17 @ 15:28:51
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback