snöoväder minst sagt

Jag är glad att jag inte behövde gå upp och jobba imorse i stormen. Hörde att dom hade fastnat med jobb bilarna. Det lät ju väldigt roligt. Så jag och Camilla satt ist och kollade på sista minuten  biljetter till varmare breddgrader. Men nu ska man ju jobba tors fre lör och sön så inget tal om resor den här veckan iaf.
Konstigt att man inte ens klarar av att vara hemma för överhuvudtaget. Jobbar man hela tiden så hinner man ju iaf inte tänka på nått annat. Men att vara ledig en dag är inte en smart idé. Då får man dumma ideér i huvudet.
Så jag och Camilla gick ut och gjorde snöänglar ist. :P










<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/316353/baby-it39s-all-good?claim=y2t5cxckqg8">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback