16 April

Kl är lite över elva och jag har vart vaken sen tio. :) 
Tredje dagen i rad som jag är så duktig. Att Tuk inte 
är här gör att jag somnar tidigare och går upp mycket 
tidigare än i vanliga fall. 
Karin åkte igår till Phattalung. Elin ska väl åka nånstans
ikväll kanske och Camilla åker till Bkk på söndag.
Så jag blir alldeles själv här. Det finns inga flyg hem 
och dom på STA vägrar svara på min mail nu. Vet inte 
om dom har ledsnat på mig. Vilket fall som helst så ser det nu
ut som att jag blir kvar tills den 21 maj. Frågan är om jag har
pengar till det.....

Jag har idag iaf hunnit med en svensk frukost med rostade 
mackor och marmelad. :)



Sen har Disco följt efter mig överallt. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback