Wien, Österrike... Vienna, Austria. I hate you....

Jaha, då var det bara 10 timmar kvar innan jag är på planet mot Bangkok. 
Märkte igår att jag hade en jäkla lång mellanlandning i Wien. Fastän hon jag köpte biljetten bara sa att det var någon timme.
Självklart trodde jag det och tänkte inte mer på det förrän jag skrev ut den igår.... 
Va fan gör man på en flygplats så länge. Som om resan till Thailand inte var lång ändå och sen dubbla den.
Jag är ganska sur och människorna här är skit fula... Verkligen fula.. 
Som tur så laddade jag ner massa filmer igår och det finns trådlöst internet här, så förhoppningsvis ska det gå ganksa bra.
Maten på planet hit var äcklig, det var pasta blandat med något men kunde inte lista ut vad. 

Hoppas ni har det roligare hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback