6 Juni

Eller nur är det ju inte sjätte juni längre. :P Men grattis till Camilla, Christofer och morbror Kjell! 
Hoppas ni har haft en bra dag. Inte har jag fått nån tårta av någon av dom heller. :P 

Vaknade runt elva i morse efter en hård arbetsdag dagen före. Lämnade Tobo vid 7 tiden och kom inte hem förrän 23 tiden igen. Men idag jobbade jag bara kväll så kollade på The Hills hela fömiddagen. Och jag tycker det är mycket undehållande fast det inte är på riktigt. Vilka försöker dom lura? 
Sen efter jobbet blev det en uppfriskande promenad med Camilla. Var väl behövligt, har ju inte rört mi en ända gång sen ja kom hem tror jag. Jag som brukar vara ganska duktig på att gå ut och gå. :D 



Kommentarer
Postat av: camilla

tittå håret, ganska långt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback