13 Maj

Vilket jävla miffo jag är. Idag satt jag på haad rin stranden även kallad sunrise beach i två timmar bara rätt upp och ner. Eller jag hade ju min ipod men iaf. Jag var arg på Tuk och han tycker inte om att jag åker till haad rin så där fick han. haha
ar ganska skönt o sitta där o filosifera men i morrn om jag ska sitta på en stranden så är det fasiken i solen och i en bikini. 
Jag vakna vid ett idag igen o det är ingen sol då. Jag blir galen. Som ni förstår så kommer jag komma hem helt vit. 
Och säg inte att jag inte har försökt men nån vill inte att jag ska vara brun. (Jag gissar på Camilla. :P ) 
Ja sen när jag kom hem var allt bra igen och vi har ätit glass och jag har ont i magen för jag tål ju egentligen inte glass. Men det är liksom värt det. 



Kommentarer
Postat av: camilla

someones ass is going to be kicked by FBI

Postat av: camilla

fan, alltså.. jag hade inte kryssat i "kom ihåg mig?" rutan.. jag skulle ju vara anonym.........

2009-05-13 @ 15:03:05
URL: http://camillajo.blogg.se/
Postat av: karin

spelar ingen roll om man är brun när man kommer hem, försvinner ändå på en vecka lr nått.

jag hade jobbat och slitit för min bränna men för vad? nu är jag lika vit igen.

2009-05-13 @ 20:21:11
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback