14 Maj

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska åka. Och jag längtar faktiskt hem lite grann. Inte som alla andra gånger när jag ska åka hem och tycker inte att det ska bli någe roligt alls. Det enda som är jobbigt är ju Disco och Tuk. 
Visst Tuk klarar sig men Disco har jag otroligt dåligt samvete att jag lämnar. Vad ska han tro när jag bara dumpar han och kommer inte tillbaka förens tre månader senare. Det är ju liksom bara mig han tycker om. Han ska alltid sitta på mig om jag sitter på golvet, han ska alltid ligga på mina fötter om jag sitter i soffan, han hoppar alltid på mig när vi kommer hem. 
Också älskar han att bli kliad på magen och när man drar han lite i öronen. Också tittar han på en sådär. Jag kommer dö. 
Har redan haft dåligt samvete i ungefär en månad så fort jag tittar på Disco. Han är ju så söt. 
Om jag senare inte ska till Thailand igen då måste jag ju ta hem honom och det kostar över 50 000 kr plus karatän kostnaden i fyra månader. Hur ska detta gå till? Får man låna pengar av banken till sånt?? 



Kommentarer
Postat av: Stora syster

Jag får väl vara back up... Lägga huset som säkerhet..

2009-05-14 @ 11:57:46
Postat av: karin

har du kollat upp det där igen? sjukt att det ska behöva vara så dyrt.... fy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback