Åh så äckligt..

Tuk och Nok var nyss och köpte mat och när dom kommer tillbaka så har Nok med sig vad jag tror är cola till mig.
Ser ut som ett plast glas med is och cola. Så jag tänker inte mer på det och dricker. Men va fan är det för något!
jag får upp några slemaktiga bitar i sugröret och det smakar inte alls som cola. Jag trodde jag skulle spy och det känns fortfarande som om jag ska det när jag tänker på det. Fy fan va äckligt. Här vill man ju inte vara otrevlig när han köper något till mig men va fan. 

jag fick ta ett smygfoto. :p



Kommentarer
Postat av: camilla

haha.. de där är ju sån där.. vad kallar dom de ni igen.... typ jelly drink eller nå. de är ju ett av dom främsta stånden om man parkar vid 7/11.. i mitten typ.. skiiiiit äckligt.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback