Farang food.

Jag fick äntligen lite "farangfood". Jag åt spagetthi och köttfärsås of course, som var jätte god. Den var lite starkare än mammas. :P Tuk åt kycklingburgare som såg jätte god ut den med. 
Men direkt när vi kom hem så började han laga nästa måltid. Och jag satt och tänkte hur fan ska han orka äta igen men nu börjar jag med bli hungrig. Fattar inte vad det är för fel på mig nu förtiden, hungrig hela tiden. Känns som jag är bakishungrig. Har väl mask i magen då kanske..... 
Sitter förövrigt och kollar på thaisåpor nu. Ganska underhållande fast jag inte förstår så mycket. Thaisåpor är helt sjuka. 

Funderar över hur jag ska kunna lämna min lilla älskling i tre månader, jag kommer nog dö lite grann....



Kommentarer
Postat av: karin

du är väl inte gravid johanna? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback