Gårdagen.

Jag var en sväng till stranden innan Tuk vakna. 
All min färg hade försvunnit o fick lite panik
ifall Sara skulle vara brunare än mig. :P Haha. 
Låg hela 45 min. Vilket är väldigt lång tid. 
Det är ju dötrist.

Sen blev det Ban Tai och Tuk satt o skråla
och spela gitarr för mig alldeles för länge. 
Och efter ett ryck så ville han åka till Haad yao.
Pinsamt han har bara åkt runt ön en gång.
En gång!!!! Han har ju bott här i typ två år. 
Sagt o gjort så blev det lite moppe åkning
och ett glas stopp utanför Thongsala med
hemmagjord glass. Mums. :)
Efter glassen åkte vi förbi en ny såndär affär som 
vi gillar Camilla. Precis efter bensinstation om
man åker mot Chaloklum. Precis utanför thongsala.
Haha, sådär blev det ett stopp med. Alldeles för
mycket saker jag vill ha....

Ja sen vare bara hem o duscha för att ¨åka
till Halfmoon och kolla på Jo2do. 
Det var roligt och ungefär alla som vi känner
som kan göra fire stod bredvis scenen o gjorde
det. Skit coolt. :) 

Sen var iaf jag död. Så var de bara hem o sova. :)









Kommentarer
Postat av: camilla

hmm..jag vill med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback