Hemma i Sverige igen....

Ja igår kom jag hem igen. :( Usch och jag har redan ledsnat och inte har man något jobb än sålänge heller. Hoppas på att dom ringer nått snart. 
Jag lämnade Disco i Koh Phagngan i Tisdags och det känns som en evighet sen. Vet ni hur hemskt det var? Jag grina hela morgonen. Kände mig så himla elak när jag gick där ifrån och han satt fastbunden och försökte gå efter. Såg väldigt frågande ut när jag bara gick ifrån han. 
Sen åkte jag och Tuk med Lomprhrayan till Chumpon och sen buss till Bangkok. Och roligast på bussen var nog när Tuk sitter och lyssnar på ipoden sen helt plötsligt skriker ew! (Som jag alltid säger när han pruttar) Fortsätter och skriker " I think someone pft!!!" Jag bah jaja tyst nu. Och han fattar fortfarande inte att han skriker och fortsätter. Haha. 

Kom väl fram till Bangkok runt halv tio och åkte till Tuks kompisar sen till Hotellet och sov i en alldeles för mjuk säng. Inge skönt alls. Dom brukar ju vara ganska hårda i Thailand annars. 

Nästa dag blev det MBK och Kaohsan Road men jag handlade bara massa Adidas jackor tlll familjen. Sen till hotellet och sov.

Och i Torsdags blev det Platinum och Tuk gick med mig hela dagen utan att klaga. Och det är ganska duktigt med tanke på att jag bara gick runt och kollade på kläder. Köpte bara tre tröjor. Men han blev ganska sur när jag ville leta upp ett ställe där jag hade hittat ett armband till mamma men inte köpt de. Men platinum har 6 våningar och varje butik är inte speciellt stor. Så jag gav upp på den tanken. 
Efter det var det bara att åka tillbaka till Tuks kompisar och sen till flygplatsen. 

Jag tänker då aldrig igen åka med Austrian. Det är alldeles för trångt för att sitta i 10 timmar till Thailand i sånt plan. Okej om man ska åka som jag gjorde efter mellanlandningen. Två timmar från Wien till Stockholm. 
Och jag som trodde att Sandra skulle stå och vänta på mig när man kommer ut därifrån men inte då. Jag får vänta på henne och hon hade med sig en lite glad överrasking nämligen Ebba. :) 

Sen hemma blev det smörgåstårta med familjen och Camilla. Den var god. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback